21.11.2013. 23:31

Volim cetvrtke zato sto jos samo jedan dan idem u skolu i onda imam uber kratak vikend koji zapravo traje jedan dan jer je nedjelja ionako dan bediranja i pokusavanja ucenja.

Visim po chatu, dopisujem se s random osobama, otkrivam nove pjesme po yt i citam vas 🙂

Ne znam kako kod vas funkcionira, ali ja svaki dan provjeravam sve svoje favorite koji su azurirali blog. Vec vas znam napamet, kakve su vam situacije, tko je s kim u vezi, tko ima tezak ispit a tko neuzvracenu ljubav.

Bez obzira sto vas ne znam, dragi ste mi, i vi i vasi postovi iz kojih cesto nadjem inspiraciju za sebe, ili poistovjetim situaciju sa vasom. 🙂

Dobri su mi ovi datumi, tako brzo prolaze da ne stignem ni obratiti paznju na one ajmo rec’ bitne. Danas je 11 mjeseci kako je On tu.

Haha, tu – je prevelika rijec za njega.

On nije tu. On dodje kad mu se dodje, lagano se proseta kad mu mozak detektira da sam ja prestala oko Njega.

Saznala sam danas od L. nove vijesti a ticu se toga da mu je stalo do mene ali da ja nisam nikad njemu dala podrsku za ono sto on radi.

– Zao mi je, ali ako si nesto dobio od mene za tih 6 mjeseci to je onda bila jebena podrska, moja briga za tebe nije imala granice, bila sam tu kad ti je bilo tesko, kad je trebalo izvlaciti rijeci iz tebe, podigla sam te na noge ponovno, a onda kao da si se ponovno rodio, iz straha si me odbacio. Ma kakav jebeni strah, to je potez kukavice, samo sto sam ja i taj potez opravdala. I opet cu.

Umorila se cekajuci da joj pridjem, prisla je ona meni i sapnula na uvo:

” Vidim da me gledas, ali molim te nemoj da mi prilazis.
Koliko ti treba da to i uradis, cela vecnost. Mimoidji me, takvih mi je dosta.

Vece sam musko ja!”

2 komentara

Komentariši