11.12.2013. – simpaticno.

Zavrsavam sa svojim bolovanjem veceras, 5 dana sam provela kod kuce, civilizaciju sam gledala samo u filmovima, doslovno.

Preporodjena sam, vec sam zaboravila kako mi oci izgledaju bez maskare, pa ja imam trepavice!

Fino sam iskoristila tzv. bolest aka prehladu aka nemoj ic u skolu, hladno ti je ujutro da se spremas hahaha.

Procitala 2 knjige, neobavezne naravno, pogledala 5-6 filmova, svaki me odusevio, izdvojila bih Divna stvorenja i The Host – knjige su bolje, u svakom slucaju 🙂

Inace kad bih provela vise od dva dana da ne izlazim iz kuce osjecala bih se tako sjebano da bih si najradje iskocila iz koze, samo da se maknem negdje.

A ovih 5 dana su bili tako pozitivno nabijeni za mene i to nakon jaaako dugo vremena, ne sjecam se kad sam se tako smireno osjecala, bez overthinkinga u glavi i milijun teorija i osjecaja koji bi se pojavljivali iz minute u minutu.

Cak sam se zazelila skole, i skolske kantine. Mada bih si kupila hranu i vratila se doma, eto.

– zivcira me sto te moram sutra vidjeti, divno mi je bilo ovih 5 dana bez tvog naduvanog pogleda.

Komentariši